הוואטסאפ שלנו

המייל שלנו

הוואטסאפ שלנו

המייל שלנו

תקנון

ברוכים הבאים לאתר האינטרנט יהלולי Baby Designs (להלן: “האתר”).

מפעיל האתר (להלן: “המפעיל”) מאשר גישה אל האתר בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה (להלן: “תנאי השימוש”).

תקנון זה מנוסח בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים כאחד.

אנא הקפד לקרוא את תנאי השימוש, מאחר ועצם השימוש והפעילות שלך באתר, מהווים הסכמה מצידך לתנאי השימוש ללא כל הגבלה או הסתייגות, ותנאים אלו עשויים להשתנות מעת לעת על פי שיקול דעתו הבלעדית של המפעיל.
תנאי השימוש מסדירים את היחסים שבין המפעיל לבין כל אדם הגולש ו/או צופה ו/או משתמש בדרך אחרת באתר, או במידע המצוי בו (להלן: “המשתמש”).

המפעיל מתכוון כי המידע באתר יהיה נכון ומדויק, ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או יתכן ונפלו טעויות טכניות או טעויות אחרות במידע. המפעיל אינו אחראי לאי דיוקים או לטעויות שנפלו במידע ולא יישא באחריות כלשהי הנובעת מכך או קשורה לכך. המפעיל מבהיר בזאת שהמידע הכלול באתר אינו מהווה שום חוות דעת או המלצה, ועל כן מודע המשתמש ומסכים לכך שכל הסתמכות על כל מידע המוצג באתר נעשית על פי שיקול דעתו של המשתמש ובאחריותו הבלעדית. במקרה בו נפלה טעות במחיר של מוצר או שירות, טעות זו לא תחייב את המפעיל.

אתר יהלולי

המפעיל לא יהיה אחראי לכל נזק ישיר או עקיף עקב גישה לאתר והשימוש בו, או עקב מניעה כלשהי מהגישה או השימוש באתר.
השימוש באתר נעשה על אחריות המשתמש בלבד. מובהר כי אין המפעיל אחראי לכל מידע אשר יועלה על ידי משתמשים חיצוניים.
המפעיל אינו אחראי לכל נזק, לרבות בשל “וירוסים” ו/או תקלות ו/או יישומי תוכנה למיניהם לציוד המחשב של המשתמש או לכל רכוש אחר של המשתמש, שיגרמו בשל גישה, גלישה או שימוש כלשהו באתר.

תמונות המוצרים

תמונות המוצרים אשר מוצגות באתר הינן לצורכי המחשה בלבד, אלא אם נאמר מפורשות אחרת.
כמו כן, מוסכם ומובהר כי המפעיל ישתדל לעשות כמיטב יכולתו בכדי להציג בפני לקוחותיו תמונות מדויקות ככל האפשר.

מלאים והזמנות

כל המוצרים מתוחזקים וכמעט כולם נמצאים במלאי המפעיל באופן שוטף, אך המפעיל אינו מתחייב להחזיק במלאים של כל הפריטים המוצגים באתר.

המפעיל מתחייב ומחויב לבצע בקרה שוטפת של המלאים מעת לעת.

על מנת שהמפעיל יוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה ללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים במדויק.
אם בעת ביצוע ההזמנה ימסור המשתמש פרטים שגויים, המפעיל לא יוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אל יעדם.
במקרה והחבילה עם המוצרים שנרכשו תוחזר אל המפעיל בשל פרטים שגויים, לא יוחזרו למשתמש דמי המשלוח, והמשתמש יאלץ לשלם דמי משלוח נוספים על מנת שההזמנה תישלח אליו שוב.

כל משתמש רשאי להזמין מוצר/ים ולבחור את היעד המבוקש למשלוח על ידי מסירת פרטי היעד המבוקש בטופס ההזמנה.

שימו לב: האתר לא מבצע משלוחים אל מחוץ לגבולות ישראל.

למזמינים מעבר לקו הירוק בו חברות המשלוחים אינן מחלקות כלל או דורשות תוספת תשלום, תועבר תוספת התשלום אל המזמין. כמו-כן, באזורים אלו יתכנו עיכובים בזמן האספקה מעבר למועד הנקוב בעת ביצוע ההזמנה.

לאחר שהמשתמש מסר את כל הפרטים הנדרשים לרכישת המוצר ואישר את שליחת ההזמנה, יחשב הדבר לביצוע הזמנה על ידי המשתמש.
עם ביצוע ההזמנה על ידי המשתמש, ישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה.
אישור זה אינו מחייב את המפעיל לספק את המוצרים, והוא רק מודיע למשתמש שפרטי הזמנתו נקלטו במערכת.
בעת קליטת ההזמנה יבצע המפעיל בדיקת מלאי של המוצרים המבוקשים, ובמקרה של תשלום בכרטיס אשראי יבדוק גם את פרטי כרטיס האשראי של המשתמש.
עם אישור התשלום על ידי חברת האשראי, תישלח הודעה למשתמש שהתשלום אושר.
משלוח הודעה למשתמש אינה מהווה ראיה על ביצוע פעולה כשלהי ואינו מחייב את המפעיל, הכל בכפוף למוצרים הנמצאים במלאי.

מועד המשלוח וימי העסקים יקבעו החל מיום אישור ההזמנה ואישור התשלום על ידי חברת האשראי.

תשלום מאובטח ואמצעי תשלום

  • ניתן לשלם באתר בכל כרטיסי האשראי למעט דיינרס ו/או אמריקן אקספרס.
  • ניתן לבצע עסקאות תשלומים בטלפון מספר 0505700523 ברכישה מעל 200 ש”ח בלבד.
  • ניתן לשלם באמצעות אפליקציית ביט – Bit.
  • ניתן לשלם באמצעות העברה בנקאית.

הזמנתכם לא תישלח עד שהתשלום יתקבל בפועל בחשבון הבנק שלנו, או כשנקבל מכם אסמכתא או צילום מסך המאשרים את העברתכם.
במידה ולא תתבצע העברה תוך 2 ימי עסקים (יום ההזמנה נחשב ליום עסקים אם בוצעה ההזמנה לפני השעה 16:00) מעת ביצוע ההזמנה, הזמנתכם תבוטל אוטומטית והמוצרים יוחזרו למלאי.
כל התשלומים באתר מתבצעים באמצעות עמודי סליקה מאובטחים.

דף התשלום מאובטח ואיננו שומרים את הפרטים של כרטיסי האשראי.

העברת נתוני התשלום באתר מוצפנת ומאובטחת בפרוטוקול SSL וגם בתקן PCI, כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן של המשתמש לאתר. במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכוח עליון, המפעיל לא יישא באחריות לכל נזק עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו אם מידע יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה, לרבות במקרה של פריצה למחשבי המפעיל. המפעיל מתחייב לא לעשות כל שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים באתר, אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת האינפורמציה הדרושה למשתמש כמפורט בתקנון זה ו/או באתר.

במקרה בו לא אושרה עסקה על ידי חברת האשראי או שהמוצר המבוקש אזל מהמלאי של המפעיל, יפנה המפעיל אל המשתמש לשם מסירת אמצעי תשלום אחר או לשם ביטול ההזמנה.

אישור פעולת הרכישה מותנה בכך שהמוצר אכן קיים במלאי של המפעיל במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. במידה ולא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הוסר מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה של המשתמש, לא יהיה המפעיל מחויב במכירת המוצר ולמשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין אם נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם למשתמש ו/או לצד ג’.

האמור הינו בכפוף לכך שהמפעיל ישיב למשתמש את הסכום ששולם, (זאת במידה ואכן המשתמש שילם למפעיל) ו/או יבטל המפעיל את החיוב במידה ובוצע כזה. יש להדגיש ולהבהיר כי יתכן מצב בו על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא אינו קיים במלאי והמפעיל אינו יכול לספק אותו למשתמש. במצב כזה תבוטל ההזמנה ויוחזר התשלום למשתמש (במידה וכבר שולם) ולמשתמש לא תהא כל טענה ו/או תלונה בקשר לכך.

משלוחים והחזרות

תנאי משלוחים:

  • משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה עד 7 ימי עסקים בעלות של 35 ש”ח (למעט אילת והערבה).
    ליישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק ייתכן זמן אספקה ארוך יותר מימי העסקים המצוינים.
  • שליח עד הבית לאזור אילת והערבה בעלות של 55 ש”ח.
  • משלוח באמצעות Boxit עד 5 ימי עסקים לנקודת איסוף קרובה בעלות של 25 ש”ח – מומלץ!
  • משלוח בדואר רשום  עד 14 ימי עסקים בעלות של 16 ש”ח.
  • לתושבי ערד בלבד יינתן משלוח חינם על כל הזמנה עד בית הלקוח (למעט כורסאות).

במידה והחבילה לא תסופק לידיכם ישירות מומלץ שלא לשלוח אותה לכתובת של מקום העבודה.

הערה חשובה – כל המשלוחים באתר מתבצעים על ידי חברות שילוח חיצוניות. בשל כך אין אנו יכולים להתחייב על מספר ימי העסקים בפועל עד לקבלת המשלוח.
מספר ימי העסקים המצוינים בעת ביצוע ההזמנה (ליד כל משלוח מכל סוג) הם ימי העסקים בפועל אליהם מתחייבות חברות השילוח. עם זאת, על סמך ניסיון העבר, קורה לעיתים שחבילות עשויות להתעכב מעל הצפוי, ואין לנו שום אפשרות לזרז את התהליך, אלא רק לבצע בירור עבורכם, כמובן שרק במידה וקרה שמשלוח התעכב מעל הצפוי. רוב ההזמנות מגיעות ליעדן בזמן, אך אנו מבקשים מכם לקבל את הנושא בהבנה במקרה של בעיה, ואנו מבטיחים לטפל בכל עניין הקשור בנושא זה לשביעות רצונכם.  

אם בעת בחירת סוג משלוח נבחרה האפשרות של משלוח בדואר רשום, כשהחבילה תישלח מאיתנו תתקבל אצל המשתמש הודעה עם מספר המעקב של החבילה ובאמצעותו ניתן יהיה לעקוב אחר המשלוח באתר של דואר ישראל –  www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf
במידה ונשלחה חבילה בדואר רשום ולא נאספה על ידי המשתמש לאחר קבלת 2 הודעות מסניף הדואר, וזו הגיעה בחזרה אלינו, יחויב הקונה בעלות משלוח נוספת עבור משלוח החבילה על סך של 16 ש”ח.

  • זמני המשלוח תלויים בחברות השילוח השונות ובדואר ישראל, אך אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לספק כל הזמנה בהקדם האפשרי ולפני זמן האספקה המשוער.
  • יש להקפיד למלא כתובת מלאה, מדויקת ומפורטת ככל הניתן. יש לציין מספר בניין, כניסה, קומה, מספר דירה, מיקוד ומספר טלפון.

איסוף עצמי – ניתן לאסוף את המוצר/ים מערד לאחר ביצוע ההזמנה ובתיאום מראש בוואטסאפ או בטלפון 050-5700523.
יש לאסוף את המוצר/ים בתיאום מראש, ולא יאוחר מ- 7 ימי עסקים מעת מועד ביצוע ההזמנה, אלא אם התקבלה הודעה אחרת מאת המפעיל.

במידה והמוצר לא ייאסף לאחר 7 ימי עסקים, יהיה רשאי המפעיל לבטל את העסקה בניכוי דמי טיפול בגובה של 5% מסכום העסקה.

מדיניות ביטולים, החזרות והחלפות:

  • במידה ותרצו לבטל הזמנה הודיעו לנו על כך בטלפון 050-5700523 (ניתן גם בהודעה בוואטסאפ או במייל yahlulii@gmail.com) ואם המוצר טרם נשלח אליכם אנו נבטל את הזמנתכם.
  • במידה והמוצר כבר נשלח אליכם, שלחו אותו בחזרה אלינו תוך 14 ימי עסקים בדיוק כפי שהתקבל (ללא שימוש, פגם או נזק כלשהו וכשהוא ארוז באריזתו המקורית).
  • עליכם להחזיר את המוצר אלינו באופן עצמאי, בתיאום מראש, או לשלוח אותו אלינו בדרך בה אנו שלחנו את המוצר אליכם (דואר רשום בעלות לפי תעריפי דואר ישראל או עם שליח עד הבית בעלות של 35 ש”ח).

*החלפות ו/או החזרות יוחזרו עד 14 ימי עסקים בלבד מיום ביצוע התשלום בפועל.

כאשר המוצר/ים יגיעו בחזרה אלינו, תקבלו מאיתנו החזר כספי בניכוי דמי המשלוח ו- 5% דמי טיפול או 100 ש”ח (הסכום הנמוך מביניהם) בהתאם לחוק.
ההחזר הכספי יוחזר אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה ובהתאם ללוחות הזמנים של חברות האשראי.

במקרה של החזרת מוצר והחלפתו באחר, יישא הלקוח בעלות המשלוח הכפולה.

שימו לב כי לא ניתן לזכות כרטיסי אשראי מסוג דיירקט. במידה והרכישה נעשתה מכרטיס זה, הזיכוי יועבר ישירות לחשבון הבנק של המשתמש.
במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יינתן זיכוי.

צור קשר

שירות הלקוחות הטלפוני שלנו זמין בימי א-ה מהשעה 18:00-08:30.

בימי שישי וערבי חג מהשעה 13:00-08:00.

במוצ”ש מצאת השבת ועד לשעה 21:30.

ניתן ליצור קשר גם מחוץ לשעות הפעילות במייל, בוואטסאפ ובדף הפייסבוק שלנו.

טלפון: 050-5700523

ניתן לשלוח הודעה בוואטסאפ.

מייל: yahlulii@gmail.com
דף פייסבוק: יהלולי Baby Designs
 

  • המפעיל שומר לעצמו את הזכות לתקן, להוסיף או לשנות את התקנון ואת תנאי השימוש באתר מעת לעת.
  • עצם השימוש באתר ופעילות המשתמש מעידים על הסכמת המשתמש לכל האמור בתנאי השימוש.

שירות לקוחות

050-5700523
yahlulii@gmail.com

האתר מאובטח בעמודי התשלום

איסוף עצמי

ניתן לאסוף מערד בתיאום מראש

 

משלוחים לכל חלקי הארץ

דואר רשום - 16 ש"ח
משלוח Boxit לנקודות שירות לפי בחירה - 25 ש"ח
שליח עד הבית בעלות 35 ש"ח (למעט אילת והערבה)

משלוחים לכל חלקי הארץ

דואר רשום - 16 ש"ח
משלוח Boxit לנקודות שירות - 25 ש"ח
 
שליח עד הבית  (למעט אילת והערבה) - 35 ש"ח


איסוף עצמי
ניתן לאסוף מערד בתיאום מראש

שירות לקוחות

050-5700523
yahlulii@gmail.com

 

 

 

 

עגלת קניות